25 paź 2016

Kredyty & polecane.

Nie jestem szabloniarką idealną i nie znam się na wszystkim co dotyczy html'u bądź css'a, więc od czasu do czasu nie waham się korzystać z pomocy bardziej doświadczonych osób. Tak samo dzieje się, kiedy moja wena stoi w miejscu - wtedy szukam inspiracji. Poniżej będę umieszczać odnośniki do stron lub blogów przeze mnie polecanych, które pomogły mi rozwiązać jakiś problem, pomogły wpaść na ciekawy pomysł lub tych, z których po prostu zapożyczyłam jakiś wolny element. Jeśli kogoś pominęłam - proszę krzyczeć!


OGÓLNE:
1. Tumblr → klik
2. Pinterst → klik
3. Palettable → klik
4. LOL Colors → klik
5. Deviantart → klik
6. Subtle Paterns → klik



KATALOGI:
1. Katalog grafików → klik
2. Graficzne Królestwo → klik
3. Grafika na widelcu  → klik
4. Graficzny Rejestr  → klik


SZABLONIARNIE:
1. Panda Graphics  → klik
2. Land of Grafic  → klik


PRYWATNE:
1. Rinne Tworzy → klik
2. Graphical Thoughts → klik
3. Maudlaisy → klik
4. One Little Smile → klik
5. MRUwisko → klik
6. Zaczarowane Szablony → klik
7. Głęboki Offklik
8. Leprokonus → klik 
9. Diaphanerose → klik
10. Wolfie GEE → klik


2 komentarze:

W razie gdybyście mieli jakiekolwiek problemy techniczne związane z blogiem lub szablonem, możecie śmiało się do mnie zgłaszać. Jestem tutaj dla Was i postaram się jak najszybciej rozwiązać dany problem. Do Waszej dyspozycji jest krzykpudło umieszczone tuż obok, ale równie dobrze możecie przesłać mi wiadomość prywatną zarówno na adres mailowy, jak i przez komunikator. Postaram się odpowiedzieć na każdy odzew, ale gdybym kogoś pominęła - proszę głośno krzyczeć. ;)

e-mail: kaylo.vs.13@gmail.com
e-mail: smiertelnadawkaszczescia@gmail.com
gad-gadu: 13323341