26 paź 2016

Otwarcie!


Hej! Na początek może kilka drobnych słów wstępu. Niektórzy z Was zapewne znają mnie już z pracy w Wyimaginowanej Grafice, inni być może spotkali się z moimi szablonami zupełnie przypadkiem, a jeszcze inni kojarzą mnie z jakichś grupowców. Bez względu na to jak do tego doszło - cieszę się, że miałam już okazję coś dla Was tworzyć. 

Jakiś czas temu planowałam zupełnie odpuścić sobie szabloniarstwo i zająć się prowadzeniem zwykłego bloga, ale szybko okazało się, że to nie dla mnie. Chociaż próbowałam trzymać się od html'u oraz css'a z daleka i dać sobie czas, to prędzej czy później i tak siadałam przed laptopem, zakładałam próbnego bloga i tworzyłam jakiś szablon. Doszłam do wniosku, że tak naprawdę nie dam rady od tego uciec; stało się to moim hobby, może nawet pewnego rodzaju pasją, z której wcale nie chcę rezygnować. 

Teraz już wiem, że bez względu na to ile razy opuściłaby mnie wena albo nie potrafiłabym sobie z czymś poradzić i nie ważne ile przerw sobie zrobię - zawsze do tego wrócę. Wiem, że wśród Was jest wiele osób, które myślą podobnie i to dodaje mi otuchy oraz sił do działania. Dlatego zdecydowałam się założyć Szablonodsiewnię

Pierwszy raz zamierzam tworzyć szaty graficznie oficjalnie, ale na prywatnej stronie i mam nadzieję, że nie okaże się to kolejną klapą. Jestem przekonana, że z Waszym wsparciem uda mi się przetrwać pierwsze dni, tygodnie, a nawet miesiące... ;)

Zachęcam zainteresowane osoby do składania zamówień! Zanim jednak się za to zabierzecie pamiętajcie, aby zapoznać się z regulaminem.

Życzę wszystkim miłego dnia i mam nadzieję, że nawzajem umilimy sobie te chłodne, jesienne wieczory.

Enjoy!

5 komentarzy:

  1. Jak tu pięknie! Tak schludnie, estetycznie i przejrzyście! Bardzo mi się podoba! Przejrzałam też kilka twoich blogów próbnych i jestem zachwycona :)

    Wiem dokładnie o czym mówisz, kiedy wspominasz, że nie możesz żyć bez szablonowania. Odchodziłam milion razy, a to i tak do tego wracałam :) Mam nadzieję, że uda Ci się połączyć blogowaniem z życiem prywatnym w taki sposób, aby stworzyć z tej strony cudowne, graficzne miejsce. Dołączam do obserwatorów i czekam na pierwsze szablony.

    Powodzenia! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że wpadłaś tutaj zerknąć i - co więcej - że Ci się spodobało. :) To wiele dla mnie znaczy tym bardziej, że jeszcze troszeczkę tu pusto... Mam jednak nadzieję, że w najbliższym czasie się to zmieni. No i muszę wspomnieć, że przez długi okres Twoje prace były dla mnie inspiracją. Właściwie nadal są. Od czasu do czasu przeglądam je sobie czy to w galerii, czy na deviantart'cie i czekam na przypływ własnej weny. ;D

      Dziękuję bardzo za miłe słowa i życzę mnóstwa czasu oraz jeszcze większej ilości pomysłów!

      Usuń
  2. Teraz tak po prywacie trochę mogę, to od siebie dorzucę ;)
    Zakładanie bloga w czasie jesiennej atmosfery nicnierobienia wydaje mi się czymś po trochu odważnym i myślę, że jeżeli masz na to chęci teraz, to co jeszcze może stanąć Ci na drodze, jeśli reszta roku jest raczej przyjemniejsza i mniej humorzasta.
    Szkoda, że większość Twoich prac na WG wygasła, ale te, które znalazłam bardzo mi się podobają. Z tegoż powodu mam nadzieję, że znajdę co jakiś czas chwilę, by podpatrzeć Twoje dzieła tutaj. ;)
    Tym czasem życzę dużo weny i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że zdecydowałaś się zajrzeć tutaj prywatnie, i że znalazłaś chwilę, aby przejrzeć moje stare prace. Niestety, za czasów Wyimaginowanej nie byłam jeszcze na tyle ogarnięta, by odpowiednio zapisywać szablony, ale mam nadzieję, że tym razem wszystko zostanie na dłużej. ;)

      Niedługo powinna pojawić się mała porcja wolnych szablonów i mam nadzieję, że to zachęci kogoś do złożenia pierwszego zamówienia...
      Ja również życzę weny i wytrwałości! :)

      Usuń

W razie gdybyście mieli jakiekolwiek problemy techniczne związane z blogiem lub szablonem, możecie śmiało się do mnie zgłaszać. Jestem tutaj dla Was i postaram się jak najszybciej rozwiązać dany problem. Do Waszej dyspozycji jest krzykpudło umieszczone tuż obok, ale równie dobrze możecie przesłać mi wiadomość prywatną zarówno na adres mailowy, jak i przez komunikator. Postaram się odpowiedzieć na każdy odzew, ale gdybym kogoś pominęła - proszę głośno krzyczeć. ;)

e-mail: kaylo.vs.13@gmail.com
e-mail: smiertelnadawkaszczescia@gmail.com
gad-gadu: 13323341