11 paź 2016

Regulamin zamówień.


OGÓLNE:
1. Zanim zabierzesz się za składanie zamówienia, przeczytaj uważnie regulamin i odpowiednie zakładki.
2. Wykonuję szablony wyłącznie na platformę blogspot.
3. Wszystkie zamówienia wykonuję w rozdzielczości 1366x768, ponieważ właśnie na takiej pracuję. Staram się jednak, aby moje szablony wyglądały dobrze także w innych rozdzielczościach. 
4. Pierwszym warunkiem, jaki musisz spełnić przed złożeniem zamówienia, jest posiadanie na stronie przynajmniej dwóch notek produktywnych. To oznacza posty z konkretną treścią, a nie informacyjne bądź zawierające wyłącznie obrazki.
5. Drugim warunkiem jest umieszczenie na stronie odnośnika do Szablonodsiewni. Może to być button lub link (wedle uznania) i powinien znajdować się w widocznym miejscu.
6. Trzecim warunkiem jest dołączenie do obserwujących.
7. Nie wykonuję zamówień na blogi nieistniejące, zamknięte, zawieszone lub dostępne tylko dla zaproszonych czytelników, a także te nieaktywne od co najmniej dwóch miesięcy.
       
WYJĄTKI:
A. Blogi, które planują potwierdzoną reaktywację.
B. Jeśli blog pozostaje niedostępny dla wszystkich czytelników jedynie na czas remontu.

8. Jeżeli zamówiony przez Ciebie szablon nie zostanie wstawiony na Twojego bloga przez dłuższy okres czasu - automatycznie zostaje przerzucony do wolnych.
9. Nie wykonuję szablonów na blogi grupowe o tematyce rpg jeśli zamawiający nie dostarczy żadnej grafiki lub jakiegoś pomysłu.
10. Na wykonanie zamówienia daję sobie czas nieograniczony. Ja też mam swoje życie, więc bądźcie wyrozumiali.
11. Aby zamówienie zostało zaakceptowane, należy w nim podać autora oraz tytuł ulubionej piosenki (może być link).
12. Zamówienia składamy wyłącznie w komentarzu pod przeznaczoną do tego zakładką.
13. Specjalizuję się w szablonach minimalistycznych, więc nie ma co liczyć u mnie na wymyślne nagłówki. 
14. Moje prace charakteryzują się sporą ilością kodów w gadżetach, więc jeśli wcześniej nie miałeś z nimi styczności - zamawiasz na własną odpowiedzialność.
15. Przyjmuję jedynie te zamówienia, które mi się spodobają.
16. Osoby, których zamówienia zostaną przyjęte, proszę o bycie w kontakcie.
17. Nie wyrażam zgody na przerabianie moich prac lub usuwanie oznaczeń.


FORMULARZ:
1. Nick zamawiającego:
2. Adres bloga zamawiającego:
3. Hasło:
4. Układ szablonu: jednokolumnowy/lewokolumnowy/prawokolumnowy/trójkolumnowy
    A. otwarty  
    B. zamknięty
    (należy wybrać jeden wariant)
5. Barwy: jeśli życzysz sobie jakąś konkretną kolorystykę
6. Cytaty/napisy:
7. Koncepcja: jeśli masz jakiś szczegółowy pomysł odnośnie szablonu
8. Obrazki/zdjęcia/nagłówki: prosiłabym, aby były w dobrej rozdzielczości (najlepiej z darmowych banków zdjęć)
9. Dodatki: jeśli życzycie sobie na przykład button
10. Kontakt do siebie: e-mail lub numer gg


DODATKOWO:
1. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu.
2. Ostrzegam, że jeśli w koncepcji zamawiającego znajdzie się coś, co pogwałci mój zmysł estetyczny - zmienię to według uznania. 
3. Należy pamiętać, że za wykonaną pracę warto byłoby podzielić się opinią. Wystarczy nawet zwykłe dziękuję.
4. Nie mam nic przeciwko wulgaryzmom ani kolokwializmowi, póki nie obraża to mnie oraz moich czytelników.
5. Konstruktywna krytyka mile widziana - ja również wciąż się uczę.


3 komentarze:

  1. Nie wiedziałam, gdzie zgłosić się z pytaniem, więc piszę tutaj. Czy dopuszczalna jest tylko jedna notka? Zależy mi, żeby blog od początku wyglądał schludnie, dlatego zależy mi na szablonie już od początku :) Mogę dać słowo, że bloga nie usunę po kilku notkach (jeśli to z tego wynika taki zapis w regulaminie)! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od tego jakiego typu jest to notka i jaki to blog... ;)

      Usuń
    2. Blog z opowiadaniem, post jest fabularny ( http://dzien-ostatni.blogspot.com/ ).

      Usuń

W razie gdybyście mieli jakiekolwiek problemy techniczne związane z blogiem lub szablonem, możecie śmiało się do mnie zgłaszać. Jestem tutaj dla Was i postaram się jak najszybciej rozwiązać dany problem. Do Waszej dyspozycji jest krzykpudło umieszczone tuż obok, ale równie dobrze możecie przesłać mi wiadomość prywatną zarówno na adres mailowy, jak i przez komunikator. Postaram się odpowiedzieć na każdy odzew, ale gdybym kogoś pominęła - proszę głośno krzyczeć. ;)

e-mail: kaylo.vs.13@gmail.com
e-mail: smiertelnadawkaszczescia@gmail.com
gad-gadu: 13323341