20 paź 2016

Zamów szablon.


Pilnie poszukujesz szablonu na swojego bloga? Doskonale trafiłeś/aś! Z radością wykonam dla Ciebie szatę graficzną. Zanim jednak zdecydujesz się złożyć jakiekolwiek zamówienie musisz zapoznać się z regulaminem obowiązującym na Szablonodsiewni. Nie chcesz chyba, by twoje zgłoszenie zostało zignorowane bądź odrzucone przez jakieś drobne niedociągnięcie, prawda? Kiedy już zapoznasz się z zasadami składania zamówień, wypełnij poniższy formularz i oczekuj nowego ogłoszenia, bo po zamknięciu kolejki właśnie w nim przedstawię listę osób, dla których w najbliższym możliwym czasie wykonam szablon.

1. Nick zamawiającego: wiadomo
2. Adres bloga zamawiającego: adres bloga, na który chcesz zamówić szablon
3. Hasło: na znak, że zapoznałeś/aś się z regulaminem
4. Układ szablonu: jednokolumnowy/lewokolumnowy/prawokolumnowy/trójkolumnowy
    A. otwarty  
    B. zamknięty
    (należy wybrać jeden wariant)
5. Barwy: jeśli życzysz sobie jakąś konkretną kolorystykę
6. Cytaty/napisy: wedle uznania
7. Koncepcja: jeśli masz jakiś szczegółowy pomysł odnośnie szablonu
8. Obrazki/zdjęcia/nagłówki: prosiłabym, aby były w dobrej rozdzielczości (najlepiej z darmowych banków zdjęć)
9. Dodatki: jeśli życzycie sobie na przykład button, jeśli nie, wstaw myślnik
10. Kontakt do siebie: e-mail lub numer gg

Aby uniknąć nieścisłości i pozbyć się jakichkolwiek wątpliwości, poniżej znajduje się przykładowo wypełniony formularz. W każdej chwili możecie do niego zerknąć w razie jakiegoś problemu.

1. Nick zamawiającego: Kaylo
2. Adres bloga zamawiającego: http://szablonodsiewnia.blogspot.com/
3. Hasło: hasło
4. Układ szablonu: prawokolumnowy B
5. Barwy: ciemne kolory
6. Cytaty/napisy: Szablony na platformę blogspot.
7. Koncepcja: chciałabym poziome menu na górze strony i nieruchomą stopkę
8. Obrazki/zdjęcia/nagłówki: http://travelcoffeebook.com/image/132342597298
9. Dodatki: -
10. Kontakt do siebie: smiertelnadawkaszczescia@gmail.com

8 komentarzy:

  1. No to przychodzę z zamówieniem :D mam nadzieję, że wszystko przedstawiłam wystarczająco przejrzyście, ale jakby co, to w razie jeśli zdecydujesz się je wykonać, można pisać do mnie maile :)

    1. Nick zamawiającego: A.
    2. Adres bloga zamawiającego: http://lookingfor-freedom.blogspot.com/
    3. Hasło: The Neighbourhood – Sweather Weather
    4. Układ szablonu: Na pewno układ zamknięty.
    Dwukolumnowy (jest taka opcja?) lewokolumnowy
    albo jednokolumnowy w stylu szablonu Barwy Jesieni.
    Zależy mi by Strony i Informacje tekstowe były widoczne od razu po wejściu na bloga.
    5. Barwy: ciemne. Czernie, szarości, ewentualny dodatek czegoś „brudnego” (wiem, bardzo profesjonalne określenie). Weszłam na stronę LOLColors i podobają mi się np. odcienie: #548687, #44633F, #566270, #6E7783, #9B8281, #404146, #77919d, #1f4e5f, #444f59, więc może któryś z nich nada się jako dodatek do koncepcji (ale nie naciskam)
    6. Cytaty/napisy: Not all those who wander are lost
    7. Koncepcja: nie mam specjalnych wymagań. Widzę, że Twoja koncepcja to proste, minimalistyczne i przejrzyste szablony, więc wiem, że praca odda w 100% moje poczucie estetyki :) Poza tym nie lubię nikogo ograniczać twórczo. Zależy mi tylko, żeby dobrze widoczne były strony, dodatkowo możliwość dodania tekstu/informacji, ewentualnie etykiety. (podoba mi się wygląd cytatów i układ w szablonie Barwy Jesieni, aczkolwiek moje teksty informacyjne są dość nierówne i obawiam się, że taka forma mogła by się „rozjechać”). Nie wiem czy to istotne, ale korzystam z przeglądarki Google Chrome, a ponieważ zupełnie się na tym nie znam to wolę dodać informację o tym.
    8. Obrazki/zdjęcia/nagłówki: O rany… Kocham wybierać obrazy do opowiadań, jednak gdy chodzi o jakieś nagłówki: nigdy nie mogę się zdecydować.
    https://unsplash.com/photos/9wg5jCEPBsw
    https://unsplash.com/photos/C4ZjO5WtXPw
    https://unsplash.com/photos/dgE3lWVyDh8
    https://unsplash.com/photos/uEpPCwZKbDc
    Od razu mówię: to nie muszą być te zdjęcia. Zależy mi na obrazie/animacji gór (a dokładniej Himalajów, a jeszcze dokładniej Everestu) i Nowego Jorku (może być też możliwość podmianki nagłówka, gdy nadejdzie odpowiedni czas w opowiadaniu)
    9. Dodatki: -
    10. Kontakt do siebie: mynameisa1303@gmail.com (sprawdzany kilka razy dziennie, więc spokojnie można pisać)
    Od razu uprzedzam, że do 18 grudnia na blogu nie pojawią się żadne wpisy, gdyż mam małą przerwę na dopracowanie II części opowiadania :) Ale nie jest on zawieszony, albo opuszczony.

    Mam nadzieję, że zdecydujesz się wykonać to zamówienie. Byłabym ogromnie wdzięczna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Nick zamawiającego: Jane
    2. Adres bloga zamawiającego: http://dzien-ostatni.blogspot.com/
    3. Hasło: Kings of Leon - Beautiful War
    4. Układ szablonu: prawokolumnowy
    B. zamknięty
    5. Barwy: jeśli życzysz sobie jakąś konkretną kolorystykę: byle nie za jaskrawo i żeby było wszystko czytelne.
    6. Cytaty/napisy: Może być bez nagłówka, chyba że do całości będzie pasował napis: Ostatni dzień. Ale to trochę mało... sci-fi :D Więc jeśli będzie się bardzo gryzło, to bez napisu.
    7. Koncepcja: opowiadanie jest sci-fi, więc to moja jedyna koncepcja, ale jak to wizualnie oddasz to już mi w sumie obojętne :)
    8. Obrazki/zdjęcia/nagłówki: jakby się dało coś minimalistycznego złożyć z tego typu obrazków:
    http://dumantk.deviantart.com/art/New-York-from-Empire-161423931
    http://simoendli.deviantart.com/art/new-york-165572346
    http://catchme-22.deviantart.com/art/New-York-at-dusk-103364432
    http://knightbus33.deviantart.com/art/New-York-103596844
    Niekoniecznie takie, ale chodzi tu o rzut na Nowy York :) Poza tym mam też takie cuda:
    http://guweiz.deviantart.com/art/Reds-606604260
    http://tsvetka.deviantart.com/art/Golden-hair-618001865

    Jakby się z nich coś udało złożyć albo znałabyś podobne, które by się nadawały - też byłoby super.
    10. Kontakt do siebie: 61323638

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ja się jeszcze załapię? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, ale prawdopodobnie już do kolejnej notki, razem z Mendoid Corteen. ;)

      Usuń
    2. 1. Nick zamawiającego: Meera
      2. Adres bloga zamawiającego: meera-pisze.blogspot.com
      3. Hasło: Organek, Głupi ja
      4. Układ szablonu:lewokolumnowy
      B. zamknięty
      (należy wybrać jeden wariant)
      5. Barwy: Trochę bieli i kolory jasne, raczej weselsze.
      6. Cytaty/napisy: Uwolnij słowo
      7. Koncepcja: To nie blog z opowiadaniem, więc żeby był przejrzysty. To co mam teraz podoba mi się, ale sprawia wrażenie, że wszystko jest jakiś takie małe. Chciałabym coś w tym samym stylu, z jakimś minimalistycznym motywem kwiatowym na przykład. Resztę pozostawiam w pełni twojej inwencji. Może dałoby się jakieś fajne, bajeranckie menu? :)
      8. Obrazki/zdjęcia/nagłówki: myślę, że obejdzie się bez :)
      9. Dodatki: -
      10. Kontakt do siebie: lucja0609@gmail.com

      Usuń
  4. 1. Nick zamawiającego: Sovbedlly
    2. Adres bloga zamawiającego: www.rzeka-opowiesci.blogspot.com
    3. Hasło: Coldplay - Magic
    4. Układ szablonu: jednokolumnowy A (układ otwarty)
    5. Barwy:
    Kolorystyka szablonu ciepła, jasna, daję Ci dwie wersje kolorystyczne szablonu do wyboru:
    - z dwoma kolorami (turkusowy i jasnofioletowy)
    - z jednym kolorem (jasnozielony)
    6. Cytaty/napisy:
    Napis na środku: Rzeka Opowieści. Mniejszy napis: Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła
    7. Koncepcja:
    Proszę, żeby przede wszystkim szablon nie był za ciemny i żeby tekst był czytelny. Mam wadę wzroku, więc zależy mi na tym, aby dobrze czytało się bloga. Proszę również o strony nad nagłówkiem albo obok nagłówka (niech będą maksymalnie siedem, na razie mam sześć, ale proszę, żebym mogła sama sobie dodawać te strony) i proszę o jedną, boczną kolumnę z prawej lub lewej strony. Co do gadżetów, nie mam wymagań. Nie korzystam ze specjalnych gadżetów.
    8. Obrazki/zdjęcia:
    Zdjęcia do nagłówka, daję Ci wolną rękę. Wybierz jedno odpowiednie. : )
    http://funkyimg.com/i/2q4rE.jpg
    http://funkyimg.com/i/2q4rL.jpg
    http://funkyimg.com/i/2q4rZ.jpg
    http://funkyimg.com/i/2q4s9.jpg
    Albo jeśli te nie będą odpowiadały, to osobno książka i osobno dziewczyna:
    http://funkyimg.com/i/2q4vj.jpg
    http://funkyimg.com/i/2q4vz.png
    Najważniejsze, żeby był motyw książki. A jeśli jeszcze nie będą pasować z tych, co wysłałam – wyślę jeszcze inne.
    9. Dodatki: -
    10. Kontakt do siebie: sovbedlly@onet.pl (sprawdzam często)

    Mam nadzieję, iż pozytywnie rozpatrzysz moje zamówienie.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Nick zamawiającego: Aleksandra Bartczak
    2. Adres bloga zamawiającego: http://kulturalna-arena.pl/ (blog na platformie blogspot)
    3. Hasło: Little Mix — Good Enough
    4. Układ szablonu: prawokolumnowy, układ zamknięty.
    5. Barwy: Chciałabym, aby kolorystyka była zbliżona do loga mojego bloga (http://i.imgur.com/x40KsqF.png), przede wszystkim, aby gdzieś pojawił się fiolet, taki jak w logu, mile widziane też elementy czerni, bieli i szarości. Jednocześnie nie chciałabym, aby tego fioletu było zbyt dużo.
    6. Cytaty/napisy: -
    7. Koncepcja: Jako że to blog z recenzjami, chodzi mi przede wszystkim o przejrzystość. Pozwoliłam sobie wykorzystać Twój szablon główny (mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe), aby pokazać, o co mi właściwie chodzi i jaki szablon mam na myśli. Głównie chodzi mi o układ. Resztę za chwilę opiszę. Tutaj link do tego, o czym myślę: KLIK.
    Jeżeli chodzi o nagłówek, to fajnie byłoby, gdybym sama mogła go wkleić, bo chciałabym skorzystać z napisu i fontu znajdującego się na logu. Pod spodem jest taka belka z 4 ikonami. Chciałabym, aby takie ikony były właśnie w takim stylu, w jakim na załączonym zdjęciu (cienkie obramowanie ikon, a pod spodem napisy, najlepiej takim fontem, który masz u siebie w górnym menu, nie za duże: Literatura, Kino, Seriale (na zdjęciu jest telewizja, ale nie o to mi chodziło) oraz Muzyka. Da się to załatwić?
    Przejdźmy dalej. Chciałabym, aby szerokość posta wynosiła m.in. 720px, a to dlatego, że taki rozmiar zdjęć umieszczam na blogu, a nie chciałabym, aby automatycznie się zmniejszyły (niestety nie mam ich kopii na komputerze). Szerszy też jest mile widziany, ale nie do przesady. Jeżeli już jesteśmy przy zdjęciach - absolutnie żadnych obramowań (ugh, okropne są!), ale mam pytanie związane z podpisami zdjęć. Czy dałoby radę zrobić coś takiego, jak w gazetach? Białe, niewielkie pole najeżdżające na zdjęcie, w którym można umieścić autora zdjęcia etc. Wiesz co mam na myśli, prawda? Jeżeli nie, wytłumaczę dokładniej.

    Statystyka - nie lubię Verdany, więc poprosiłabym po prostu o inną czcionkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteśmy przy poście. Font - najlepiej Open Sans lub Arial (może być coś podobnego), wielkość 12-13px. Przy pisaniu postu są też opcje Nagłówka etc. Czy dałabyś radę, jakoś fajniej je urozmaicić? Aby to jakoś zgrabniej wyglądało w całym szablonie? Podobnie z pogrubieniem, pochyleniem i linkami?

      Autor i etykiety nie muszą się wyróżniać. Tytuł posta nie chciałabym, aby był jakiś wymyślny. Jakaś prosta czcionka, która będzie pasowała do całości (po głowie nadal mi chodzi Open Sans, ale nie jestem pewna, jak będzie wyglądał).
      Wygląd komentarzy nie gra dla mnie jakiejś większej roli (korzystam z Disqusa).

      Cytaty — wstawiam dużo cytatów na bloga i chciałabym, aby wyglądały schludnie i estetycznie, i aby czcionka nie była ani za mała, ani za duża.
      Popularne posty - koniecznie ich potrzebuję na blogu. Czy dałoby radę zrobić je w takiej formie, jak masz w bocznej kolumnie "Zamów szablon", "Regulamin" etc.? Chodzi mi głównie o to, aby ten gadżet nie wyświetlał zdjęć tylko tytuł i kawałek tekstu.
      Archiwum - kolejny konieczny element na moim blogu. Nie bardzo jednak wiem, jak powinien wyglądać. Początkowo myślałam o małych kwadratach (takich jak na zdjęciu, które załączyłam na początku tego punktu), aby był podział na lata etc., ale jeżeli się nie da, to wystarczy najzwyklejsze z możliwych, po prostu powinno pasować do wyglądu strony :)
      Etykiety - do nich nie mam jakichś większych zachcianek, pojawią się 3 takie gadżety, osobne dla każdej kategorii. Wystarczy mi coś takiego, jak mam obecnie na blogu (wyślę screen, jeżeli będziesz miała takie życzenie).
      Menu! Zapomniałabym. Chciałabym, aby znajdowało się na samej górze, nad nagłówkiem. Czy potrafisz robić rozwijane menu? Bo na takim najbardziej mi zależy. Fajnie, jakby wyglądało podobnie do tej belki, którą masz w swoim szablonie. Jest bardzo estetyczna i dokładnie taką mam na myśli :)
      Taka mała uwaga - nie lubię zbyt figlarnych i fikuśnych fontów, dlatego wolałabym coś "surowszego" :) Oprócz tego oczywiście gadżet obserwatorzy i może jakieś 1-2 dodatkowe ramki?
      8. Obrazki/zdjęcia: tło -> https://www.toptal.com/designers/subtlepatterns/fresh-snow/
      Lub coś podobnego, byle nie za ciemne i nie za jasne, nie chciałabym, aby wszystko zlało się w jedno.
      9. Dodatki : -
      10. Kontakt do siebie: aleksandra.bartczak1mi@poczta.fm lub GG: 63249455.
      Zdaję sobie sprawę, że moja koncepcja jest opisana chaotycznie, ale mam cichą nadzieję, że postanowisz wykonać dla mnie szablon (będę bardzo wdzięczna!). Szczerze mówiąc, nie wiem, czy opisałam wszystko, co chciałam...

      Usuń

W razie gdybyście mieli jakiekolwiek problemy techniczne związane z blogiem lub szablonem, możecie śmiało się do mnie zgłaszać. Jestem tutaj dla Was i postaram się jak najszybciej rozwiązać dany problem. Do Waszej dyspozycji jest krzykpudło umieszczone tuż obok, ale równie dobrze możecie przesłać mi wiadomość prywatną zarówno na adres mailowy, jak i przez komunikator. Postaram się odpowiedzieć na każdy odzew, ale gdybym kogoś pominęła - proszę głośno krzyczeć. ;)

e-mail: kaylo.vs.13@gmail.com
e-mail: smiertelnadawkaszczescia@gmail.com
gad-gadu: 13323341