24 lis 2016

Who wants the first bite?

 
Nareszcie udało mi się uporać z pierwszą porcją szablonów wolnych. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu i dzięki tej skromnej próbce moich umiejętności ktoś wreszcie odważy się złożyć pierwsze zamówienie. Ja naprawdę nie gryzę! ;) Zanim jednak przejdę do konkretów muszę trochę ponarzekać, bo inaczej nie byłabym sobą... 

Bardzo chętnie dowiem się co myślicie o kolejnej porcji zmian, jakie zafundował nam blogger. Niestety, ja po wejściu w panel główny miałam ochotę palnąć sobie w łeb. Nie lubię takich drobnych, na pozór niewielkich zmian, które ostatecznie utrudniają tylko życie. Przez moment nie byłam nawet w stanie odnaleźć listy blogów i strasznie się irytowałam. Dopiero po krótkiej przerwie przeanalizowałam sobie wszystko na spokojnie i teraz nie mam już większych problemów, ale nie zmienia to faktu, że wciąż nie jestem przekonana, czy to naprawdę było konieczne. Najbardziej brakuje mi chyba opcji wyświetl bloga, która znajdowała się na górze strony. Teraz muszę specjalnie wychodzić z opcji edycji posta, by kliknąć w link albo jestem zmuszona otwierać sobie główny panel w nowej karcie. Cały proces zajmuje tylko kilka sekund dłużej niż dotychczas, ale jak dla mnie - różnica jest bardzo odczuwalna. Co Wy o tym sądzicie? Wolicie starą czy nową wersję?

Przejdźmy jednak do sedna. :) Pierwszy szablon możecie obejrzeć już na zdjęciu pod tytułem posta. Jestem z niego bardzo zadowolona i dlatego postanowiłam się nim w ten sposób pochwalić. Moim zdaniem jest prosty, przejrzysty i przede wszystkim - bardzo łatwy w obsłudze, ponieważ nie zawiera żadnego gadżetu, który wymagałby jakiejś szczególnej umiejętności obsługi html'a albo css'a. Innymi słowy, szablon Łagodny fiolet nada się dla każdego!

http://hostuje.net/file.php?id=1b56a1887df077b976575549e84a7934Nazwa szablonu: Łagodny fiolet
Numer szablonu: 001
Baza: czarna rewelacja
Podgląd tymczasowy: klik
W bocznej kolumnie można śmiało dodawać samodzielnie wybrane gadżety. Może archiwum czy jakiś dodatkowy tekst, wedle uznania.


http://hostuje.net/file.php?id=9a5c56fb94047b54fdc244a79df42dcfNazwa szablonu: Moon
Numer szablonu: 002
Baza: czarna rewelacja
Podgląd tymczasowy: klik
Nie polecam dodawać zbyt wielu gadżetów w bocznej kolumnie. Menu wymaga obsługi html'a - pobierasz na własne ryzyko. ;) 


http://hostuje.net/file.php?id=88e58f310c4595d606055243b5119841Nazwa szablonu: Barwy jesieni
Numer szablonu: 003
Baza: czarna rewelacja
Podgląd tymczasowy: klik
Ten szablon niestety również wymaga obsługi html'a. Mamy w nim dwa ważne gadżety, w których łatwo można się pogubić.


Ostatni z szablonów widniał nawet na czas remontu na Szablonodsiewni. W tym czasie wykonywałam obecną szatę graficzną, a kiedy już się pojawiła szkoda mi go było kasować. Uznałam, że nada się na szablon wolny szczególnie, że kolorystyką wpasowuje się idealnie w obecną porę roku. Jestem ciekawa co sądzicie o każdej z propozycji - piszcie śmiało!

Zanim się pożegnamy chciałabym Was jeszcze o coś prosić. Przygotowałam specjalną ankietę, do której odnośnik znajdziecie na końcu wpisu. Zastanawiam się czy od czasu do czasu nie umieszczać na blogu postów dotyczących nie tylko samych szablonów, ale też procesu ich tworzenia. Wiem, że takich stron jest teraz całkiem sporo, ale informacje tego typu przecież zawsze się przydają. Co Wy na to?  

Z mojej strony to już wszystko... Jeszcze raz gorąco zachęcam do składania zamówień, mam nadzieję, że uda mi się sprostać Waszym wyzwaniom.

Do następnego! ;)

9 komentarzy:

  1. Niektórzy to mają w tym talent ;-; Piękne szablony Kay, już wiem, do kogo się zgłosić jak w końcu napisze swoje opowiadanie i postanowie wstawić je ba bloggera <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, cieszę się, że się podobają... I jasne, zapraszam! :D

      Usuń
  2. Jestem oczarowana wszystkimi szablonami. Są proste, ale wyglądają na bardzo praktyczne! :) Pierwszy to mój faworyt ^^

    Pozdrawiam ciepło!
    Alessa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa! ;) Obiecałam sobie, że szablony wolne będą proste i tak łatwe w obsłudze jak tylko się da... Tak często tworzę ostatnio menu w gadżetach, że musiałam sobie przypomnieć selektory do listy linków i stron. xD

      Ja również pozdrawiam. ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kolejne szablony, które się tutaj pojawią będą przyjmowane z równym entuzjazmem. :D

      Usuń
  4. Śliczne szablony, a numer 1 to mój faworyt! Jestem w nim zakochana <3
    Pozdrawiam ciepło! :)

    Simple // land-of-grafic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zakochana w Twoich pracach! Mają w sobie to co kocham: prostotę, minimalizm i przejrzystość. Są wręcz idealne!
    Właśnie jestem w trakcie wypełniania formularza z zamówieniem, więc za jakiś niedługi czas (jak znajdę odpowiednie obrazy!) je złożę!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szablony są świetne, proste a jednocześnie piękne :D Moim faworytem jest dwójeczka *.* Co do blogspotowych zmian, to o dziwo nie drażnią mnie tak jak poprzednie.
    Pozdrawiam ♥
    Coequal

    OdpowiedzUsuń

W razie gdybyście mieli jakiekolwiek problemy techniczne związane z blogiem lub szablonem, możecie śmiało się do mnie zgłaszać. Jestem tutaj dla Was i postaram się jak najszybciej rozwiązać dany problem. Do Waszej dyspozycji jest krzykpudło umieszczone tuż obok, ale równie dobrze możecie przesłać mi wiadomość prywatną zarówno na adres mailowy, jak i przez komunikator. Postaram się odpowiedzieć na każdy odzew, ale gdybym kogoś pominęła - proszę głośno krzyczeć. ;)

e-mail: kaylo.vs.13@gmail.com
e-mail: smiertelnadawkaszczescia@gmail.com
gad-gadu: 13323341