14 mar 2017

#1 - Zamówienie dla A.

Witajcie, moi drodzy! Zapewne będziecie zaskoczeni, widząc aktywność na blogu po tak długiej nieobecności... Nie wątpię, że niektórzy z Was, zaglądając tu od czasu do czasu, byli święcie przekonani, że porzuciłam Szablonodsiewnię. Nie macie się jednak czym martwić, ponieważ nigdzie się nie wybieram.

Zanim jednak przejdę do zamówienia, czuję się w obowiązku wspomnieć, że jest mi bardzo przykro z powodu tego, jak długo to trwało zanim wzięłam się w garść. Złożyło się na to wiele czynników (głównie złośliwość rzeczy martwych), więc nie będę wymieniać każdego z osobna - nie widzę w tym większego sensu. Mogę jedynie przeprosić za zwłokę i obiecać, że następnym razem postaram się bardziej. ;)

Muszę też serdecznie podziękować mojej pierwszej zamawiającej - A., a jednocześnie pogratulować jej ogromnych pokładów cierpliwości, ponieważ (wierzcie lub też nie) ani razu mnie nie ponagliła. Ani razu, przez cały okres oczekiwania. Ze świecą szukać takich w blogosferze, naprawdę. Wiem, ponieważ sama do zbyt cierpliwych osób nie należę i na jej miejscu pewnie wierciłabym szabloniarce dziurę w ekranie już po pierwszym miesiącu zwłoki, a należy dodać, że A. czekała aż cztery. Jeszcze raz, bardzo dziękuję za współpracę!

Teraz z czystym sumieniem mogę przejść do rzeczy.

http://hostuje.net/file.php?id=0842803809a8dc81ea8cc47a89bb870fNazwa szablonu: Freedom
Numer szablonu: #1
Baza: czarna rewelacja
Podgląd tymczasowy: klik
Prosiłaś o minimalizm, więc jest minimalizm. ;) Jak już wspominałam, nagłówek jest wymienny, a niżej znajdziesz podglądy do każdej opcji. Wszystkie linki odnajdziesz w paczce z zamówieniem.


Zamawiałaś szablon, w którym strony i informacje byłyby widoczne zaraz po wejściu na bloga, a forma podobna do szablonu wolnego Barwy jesieni. Jak widzisz, spróbowałam pogodzić całą wizję, jaką przedstawiłaś w komentarzu i osobiście uważam, że nie wyszło wcale tak beznadziejnie. :) Mam tylko nadzieję, że nie pogubisz się w tych wszystkich pomocniczych instrukcjach, jakie nawrzucałam Ci do paczki... Gdybyś jednak miała jakiś problem - pisz śmiało.

Z tego co pamiętam, zależało Ci także na podmiance nagłówka i jakimś akcencie w formie "brudnego" koloru. Wybrałam ten morski odcień, ponieważ po sprawdzeniu każdej z propozycji, w takiej grupie kolorystycznej szablon prezentował się najlepiej. Jesteś pewnie ciekawa jak szata graficzna będzie się zachowywała po podmianie. Przygotowałam dla Ciebie dwie propozycje nagłówka z Nowym Jorkiem i do Ciebie należy wybór, na który się ostatecznie zdecydujesz. Niestety, w przypadku jednego z nich czeka Cię małe utrudnienie w postacie zmiany kolorystyki owego brudnego akcentu, ale nie jest to tak straszne, jak mogłoby się wydawać.


Pierwszy wariant (klik).
Drugi wariant (klik).
W tym przypadku nie musisz niczego zmieniać, ponieważ kolorystyka pozostaje taka sama. Doszłam do wniosku, że ten nagłówek w połączeniu z brudnym "morskim błękitem" wciąż wygląda estetycznie i nie ma potrzeby kombinować.
Przy wyborze tej opcji będziesz musiała zmienić akcent kolorystyczny, ale jeśli będziesz miała z tym jakiś problem, chętnie Ci pomogę. Wystarczy, że odezwiesz się, kiedy będziesz chciała zrobić podmiankę.



Teraz kolejna sprawa.

Miałam wykonać do tej notki dwa szablony, ponieważ w danym przedziale czasowym zostały złożone dwa zamówienia. Jedno należało do A., a drugie (o którym teraz mowa) do Jane. Niestety, moje próby nawiązania z nią kontaktu pozostały bez odpowiedzi. Z tego względu postanowiłam odrzucić zamówienie Jane, która zresztą nie dotrzymała również jednego z punktów regulaminu, na co wcześniej przymknęłam oko. Niestety, nie mogłam dłużej wstrzymywać się z opublikowaniem notki. :)  W związku z tą sprawą zrobię porządki w zakładce i od razu poinformuję każdego, u kogo w zamówieniu pojawi się jakiś błąd lub niezgodność. Gorąca prośba do wszystkich zamawiających oraz pobierających - sprawdzajcie, czy na pewno zaobserwowaliście Szablonodsiewnię oraz umieściliście na swojej stronie odnośnik do niej. 


Ostatnia rzecz - ankieta. Głosowaliście za tym, aby na blogu (poza szablonami i notkami organizacyjnymi) pojawiały się od czasu do czasu posty z poradami z zakresu tworzenia szablonów. Jednomyślnych było aż dziesięć osób (klik), a więc w przyszłości możecie spodziewać się tego typu publikacji. Uprzedzam, że zacznę od rzeczy podstawowych, więc naprawdę nie oczekujcie od razu żadnych przydługich instrukcji... xD

To chyba wszystko na dzisiaj...
Do następnego!


4 komentarze:

  1. Wow, nie dość, że szablon jest świetny, to jeszcze są trzy warianty! Z całą pewnością warto było czekać ;)
    Och, nie jestem cierpliwa, ale rozumiem jak wiele czynników może się złożyć na wszelkie opóźnienia. Szczególnie, że dostałam od Ciebie wiadomość, więc wiedziałam, że nie olałaś tematu :) Także nie ma problemu.
    Bardzo dziękuję za szablon :) Zaraz zabieram się do wgrywania go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że szablon Ci się podoba. Mam nadzieję, że wszystkie opcje Ci odpowiadają i nie będziesz miała problemu z ich podmianą... ;) Muszę przyznać, że jestem zadowolona z tego zamówienia i w razie czego polecam się na przyszłość. :)

      Usuń
  2. Ach, rozumiemy, grafik też człowiek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mendoid, całe szczęście, że się odezwałaś, ponieważ ja sama przed chwilą wysłałam do Ciebie mail'a i będę bardzo wdzięczna za odpowiedź. :)

      Usuń

W razie gdybyście mieli jakiekolwiek problemy techniczne związane z blogiem lub szablonem, możecie śmiało się do mnie zgłaszać. Jestem tutaj dla Was i postaram się jak najszybciej rozwiązać dany problem. Do Waszej dyspozycji jest krzykpudło umieszczone tuż obok, ale równie dobrze możecie przesłać mi wiadomość prywatną zarówno na adres mailowy, jak i przez komunikator. Postaram się odpowiedzieć na każdy odzew, ale gdybym kogoś pominęła - proszę głośno krzyczeć. ;)

e-mail: kaylo.vs.13@gmail.com
e-mail: smiertelnadawkaszczescia@gmail.com
gad-gadu: 13323341