13 kwi 2017

#2 - Zamówienie dla Sovbedlly

Hej, kochani! Tak jak obiecałam, tym razem przerwa nieco krótsza niż poprzednio i mogę Was również zapewnić, że na kolejną notkę z zamówieniem będziecie czekać jeszcze mniej. ;) Tym razem znów tylko jeden szablon chociaż uwierzcie, bardzo się starałam wyrobić z dwoma. Niestety, najnowsze zamówienie sprawiło mi w ostatnich dniach nieco problemów i ostatecznie postanowiłam, że opublikuję dziś post z szatą graficzną dla Sovbedlly, ponieważ nieco niesprawiedliwie byłoby kazać jej czekać tylko dlatego, że to ja złapałam obsuwę. Tym bardziej, że widziała już swój szablon, więc na pewno jest nieco zniecierpliwiona i zastanawia się czy nie urwać mi głowy. (xD)

W związku z tym, przejdźmy do samego zamówienia.

http://hostuje.net/file.php?id=a71c005ef0145d29a8c26f13c0252823Nazwa szablonu: Reading
Numer szablonu: #2
Baza: czarna rewelacja
Podgląd tymczasowy: klik
Chciałaś motyw z książką i zieleń, więc tego starałam się trzymać. Książka jest, zieleni mniej, ale ogólnie się zgadza. ;) Wszystko, co potrzebne, znajdziesz w paczce - powodzenia!


Co do kolejnego szablonu, zostanie wykonany dla Meery (mam nadzieję, że dobrze odmieniam). Szata jest już właściwie na wykończeniu, ale brakuje kilku ważnych elementów, nad którymi wciąż uparcie pracuję. Mimo wszystko uważam, że nie powinno mi to zająć więcej niż tydzień plus ten okres świąteczny, który czeka nas w weekend.

Tak więc możecie się spodziewać następnego odzewu już niedługo. Szykuję też powoli pierwszy wpis dotyczący tworzenia szablonów. Zdecydowałam, że zaczniemy od podstaw w ścisłym tego słowa znaczeniu, bo zauważyłam, że chociaż coś wydaje się dla wielu oczywiste - innym sprawia nieco trudności, co prowadzi do częstych nieporozumień na płaszczyźnie zamawiający → wykonawca.

O czym mowa? Przekonacie się sami, jeśli wytrwacie ze mną i moim lenistwem jeszcze jakiś czas. ;)

Na dzisiaj to już wszystko, więc pozostaje mi już tylko życzyć Wam wszystkim Wesołych Świąt!
Do następnego!

4 komentarze:

  1. Dziękuję jeszcze raz za wspaniały szablon. Cieszę się, że zdałam się na Ciebie i szczerze tego nie żałuję, bo wykonałaś kawał dobrej roboty. Spodziewałam się innego wyglądu, lecz Twoja wizja pozytywnie mnie zaskoczyła. Jest to bardzo oryginalny szablon, podoba mi się. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że ja również jestem zadowolona z efektu tym bardziej, że tworzyłam szablon metodą prób i błędów, bo moja wizja nie była jeszcze do końca ukształtowana... ;) Jeszcze raz dziękuję za współpracę i mam nadzieję, że szata graficzna ode mnie posłuży Ci przez długi czas!

      Usuń
  2. Dobry wieczór.
    Do tej pory chyba szablon od Ciebie, który najbardziej mi się podoba. Dziewczynka przurocza, a wianek i książka sprawiają, że całość się jeszcze cudniej prezentuje. Przyjemna, wiosenna szata graficzna. Doceniam szerokie pole tekstowe, heh, wkurzam się często, jak jest zbyt wąskie.
    Z poprzednim zamówieniem był galimatias, więc się zwracam z prośbą: poleciłabyś może strony, na których można znaleźć odpowiednio grafikę? Duże, dostępne zdjęcia do szablonów?
    Z góry dziękuję i życzę spokojnego wieczoru,
    Fenoloftaleina (mendoid Corteen)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Tobie również szablon się spodobał. To dla mnie bardzo ważne, kiedy okazuje się, że nie tylko zamawiający okazuje zainteresowanie. :)
      Jasne, oto kilka przykładowych banków zdjęć, które mogą pomóc. Gdybyś jednak nie znalazła tam nic dla siebie zawsze możesz wpisać w wyszukiwarkę "banki darmowych zdjęć" i internet powinien zasypać Cię propozycjami.
      klik
      klik
      klik
      klik
      klik
      https://www.pexels.com/

      Usuń

W razie gdybyście mieli jakiekolwiek problemy techniczne związane z blogiem lub szablonem, możecie śmiało się do mnie zgłaszać. Jestem tutaj dla Was i postaram się jak najszybciej rozwiązać dany problem. Do Waszej dyspozycji jest krzykpudło umieszczone tuż obok, ale równie dobrze możecie przesłać mi wiadomość prywatną zarówno na adres mailowy, jak i przez komunikator. Postaram się odpowiedzieć na każdy odzew, ale gdybym kogoś pominęła - proszę głośno krzyczeć. ;)

e-mail: kaylo.vs.13@gmail.com
e-mail: smiertelnadawkaszczescia@gmail.com
gad-gadu: 13323341