25 kwi 2017

#3 - Zamówienie dla Meery

Witajcie, kochani! Jak to mówią: "Święta, święta i po świętach"... Mi w tym roku niestety nie udało się wyrwać z Warszawy do domu rodzinnego, ale mimo wszystko odpoczęłam sobie przez te parę dni w Toruniu. Przydało mi się kilka chwil luzu jako, że w tym tygodniu, a także po nadchodzącym, majowym weekendzie czeka mnie sporo pracy. Firma, w której pracuję wciąż się rozwija i co kilka miesięcy szefostwo wprowadza jakieś zmiany, za którymi ja - i inni bogu ducha winni pracownicy - próbujemy nadążyć. ;) Mam nadzieję, że Wy również nabraliście sił i wracacie do codzienności naładowani pozytywną energią!

Dzisiaj znów króciutko, ponieważ zgodnie z zapowiedzią, mam do opublikowania tylko jeden szablon. Wreszcie udało mi się skoczyć zamówienie dla Meery i mogę je Wam teraz z czystym sumieniem zaprezentować. Piszcie śmiało co sądzicie; w końcu to Wy motywujecie mnie do pracy!

http://hostuje.net/file.php?id=f57ff442f9a7b05a0a6d9ff367efa56fNazwa szablonu: Rose
Numer szablonu: #3
Baza: czarna rewelacja
Podgląd tymczasowy: klik
Prosiłaś o jasne kolory i pisałaś, że obecny szablon Ci się podoba, więc to z niego czerpałam inspirację. Ten uroczy, kwiatowy wzór zachowałam, ponieważ jest bardzo klimatyczny. ;)


Na dziś to tyle. Zachęcam wszystkich do współpracy i składania zamówień, a tymczasem szykujcie się na pierwszą notkę dotyczącą procesu tworzenia szablonów. 

Do następnego!

3 komentarze:

  1. Wow, wow, wow *.* To jest to! :D Kurczę, będę cię wszędzie polecać, szablon jest świetny. Bardzo dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahh, nawet nie wiesz jaką przyjemność sprawia mi czytanie takich komentarzy. ;) Zawsze tak jakoś się cieplej na sercu robi, kiedy okazuje się, że zamawiający jest zadowolony z efektów pracy!
      Odpowiadając na Twoje pytanie z krzykpudła - nie; nic nie stoi na przeszkodzie, byś wgrała szablon dopiero wtedy, gdy znajdziesz wolną chwilę. Gdybyś potrzebowała jakiejś pomocy albo gdyby coś nie grało, daj mi znać... ;)
      Co do polecania przez Ciebie Szablonodsiewni, to bardzo dziękuję! Reklama zawsze się przyda. <3

      Usuń
  2. Dzień dobry.
    Och, szkoda, że się nie udało, ale dobrze, że chociaż w jakiś inny sposób czerpałaś radość z tych świąt.
    Dokładnie, te kwiatki są urocze. Szablon też mi się podoba, choć nie gustuję w takich czcionkach, jakie ma w tytułach,. No i w sumie tych uroków kwiecistych mogłoby być więcej, heh.
    Miłego dnia,
    Fenoloftaleina

    OdpowiedzUsuń

W razie gdybyście mieli jakiekolwiek problemy techniczne związane z blogiem lub szablonem, możecie śmiało się do mnie zgłaszać. Jestem tutaj dla Was i postaram się jak najszybciej rozwiązać dany problem. Do Waszej dyspozycji jest krzykpudło umieszczone tuż obok, ale równie dobrze możecie przesłać mi wiadomość prywatną zarówno na adres mailowy, jak i przez komunikator. Postaram się odpowiedzieć na każdy odzew, ale gdybym kogoś pominęła - proszę głośno krzyczeć. ;)

e-mail: kaylo.vs.13@gmail.com
e-mail: smiertelnadawkaszczescia@gmail.com
gad-gadu: 13323341